idanito

فرايند اقدام خريد خدمت 97

در اين مقاله به موضوع فرايند اقدام خريد خدمت 97 مي پردازيم.

در مقاله هاي درج شده در آيدانيتو به طور مفصل به شرايط خريد خدمت سربازي و ميزان جريمه خريد خدمت سربازي به ازاي هر مقطع و شرايط پرداخت وجه و همچنين مدارك مورد نياز جهت پيش ثبت نام خريد خدمت صحبت كرديم. لازم مي دانيم در اين مقاله فرايند اقدام خريد خدمت 97  ،  9 مرحله اقدام به خريد تا دريافت كارت معافيت را مورد بررسي قرار دهيم و تمامي گام هاي اين فرايند اقدام خريد خدمت را بازگو كنيم.

ابتدا نياز است افرادي كه مي توانند از طرح خريد خدمت استفاده نمايند را بشناسيم، افرادي مجاز به استفاده از طرح خريد خدمت سربازي مي باشند كه تا آخر سال 97، 8 سال غيبت از سربازي آنان تكميل شده باشد، 8 سال غيبت براي افراد دانشجو، افرادي كه از سربازي فرار كرده اند، ايراني هاي مقيم خارج از كشور، سربازي هاي حين خدمت و … و شرايط پذيرش درخواست معافيت از طرح خريد خدمت آنها در مقاله شرايط خريد خدمت به طور كامل ارائه شده است.

فرايند اقدام خريد خدمت

گام اول:

البته نياز است افرادي كه شامل طرح خريد خدمت مي باشند براي پيش ثبت نام جريمه مشمولان خدمت به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس + 10) مراجعه نمايند. دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي در سراسر كشور و در مناطق مختلف وجود دارند.

براي پيش ثبت نام جريمه مشمولان خدمت ،مداركي كه در مقاله مدارك خريد خدمت درج شده است، مورد نياز مي باشد.

گام دوم:

پس از پيش بيني ثبت نام در دفاتر پليس 10+ و ارائه مدارك گفته شده، تطبيق مدارك با قوانين، ضوابط ، ابلاغيه ها و دستورالعمل هاي اعلام شده از جانب وظيفه عمومي مستقر در شهرستان ها و ارسال پرونده ها به معاونت وظيفه عمومي استان ارسال مي شود.

گام سوم:

در سومين مرحله، ارسال پيامك از طريق سامانه پيامكي 100 از جانب سازمان وظيفه عمومي ناجا، راجع به واريز هزينه جريمه به مشمولان 8 سال غيبت، انجام مي شود.

گام چهارم:

با دريافت پيامك واريز وجه به مشمولان 8 سال غيبت، اين افراد مي بايست در مهلت تعيين شده براي عمليات پرداخت وجه اقدام نمايند.

مشمولان 8 سال غيبت، حداكثر 5 روز فرصت دارند تا با مراجعه به همان دفتر پليس +10 كه براي ثبت نام اقدام كرده اند، شناسه واريز، شماره حساب و ميزان مبلغ و فرم تعهدنامه محضري را دريافت كنند.

گام پنجم:

بعد از دريافت شناسه و فرم تعهدنامه محضري و … ، عزيزان 10 روز فرصت دارند تا فيش واريزي و فرم تعهدنامه محضري (تكميل شده) مبني بر صحت مدرك تحصيلي را به همان دفتر پليس + 10 ارائه دهند و ثبت در سامانه وظيفه عمومي انجام شود.

در صورتي كه در مهلت گفته شده مدارك به دفاتر خدمات الكترونيك ارائه نشود، اين تأخير به منزله انصراف از درخواست خريد خدمت برداشت مي شود.

گام ششم:

بعد از تكميل مراحل توسط افراد مشمول به غيبت و ارائه فرم و … به دفاتر خدمات الكترونيك نظامي و ثبت آن، سوابق مشمولان از دفاتر پليس 10+ به وظيفه عمومي محل سكونت مشمولان ارسال مي شود.

گام هفتم:

مدارك ارسال شده توسط دفاتر پليس + 10 ابتدا از جانب وظيفه عمومي محل سكونت مشمولان بررسي و تأييد مي شود و سپس پرونده به معاونت عمومي استان ارسال مي شود تا تأييد نهايي انجام شود.

گام هشتم:

در اين مرحله كه تمامي تأييديه ها جهت معافيت خريد خدمت گرفته شد، معرفي و صدور كارت معافيت در مورد پرونده متقاضيان داراي تأييديه واريز انجام مي شود.

گام نهم:

آخرين گام صدور كارت هوشمند معافيت از خدمت وظيفه عمومي به نشاني متقاضي ارسال مي شود.

 


جهت اطلاع از مراحل اقدام خريد خدمت مي توانيد از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور بدون گرفتن كد با9099071973 تماس حاصل نماييد. 
پاسخگويي از ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي ايام تعطيل
به دليل شلوغي خطوط در صورت شنيدن صداي بوق اشغال مجددا تلاش نماييد

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۱:۳۰ توسط:آيدانيتو موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :